Politica de retur

Detalii legate de returul produselor în magazinul online Ivi Exclusiv

Iți mulțumim că ai ales Ivi Exclusiv!

Știm că se mai întâmplă căte-o nefăcută ,poate modelul care arată atât de bine pe site nu se potrivește cum ți-ai imaginat tu sau fucsia nu este chair culoarea cu care te identifici. De aceea,oferim retururi și schimburi timp de 14 zile de la primirea comenzii pentru orice produs din magazinul nostru ,cu excepția produselor personalizate după mărimile dvs ,după designul sau accesorizările dorite.

Da,se mai întâmplă să și returnezi,doar că sunt condiții în care trebuie să te încadrezi ,în funcție de natura produselor. Iată câteva condiții de respectat în cazul produselor vândute de magazinul nostru online :

1.Chiar dacă intuiești deja, prima și cea mai importantă regulă : -produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. De bun simț, nu? Așa cum le-ai primit , așa trebuie să le și returnezi ,în aceeași stare.Mai jos mai găsești și alte condiții de bifat atunci când ai ceva de returnat.

--Le-ai primit cu etichetă? Returnează-le tot așa . E important să fie eticheta inițială.

-Returnează produsul în cel mai scurt timp posibil pentru a evita să pătească ceva . Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate , cele care prezintă semne de uzură sau folosire și produsele cărora le lipsesc accesorii (pietre,perle,paiete,funde,flori,fulgi etc.).

-Produsul sau produsele returnate trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și cadourile de care a fost însoțit, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit) fără pete ,rupturi ,spălate sau urme de purtare (deodorant,fard,fond de ten ,parfum etc.).

-Cum era și de așteptat, produsul returnat trebuie să fie același cu cel pe care l-ai trecut în formularul de retur sau despre care ai specificat (pe mailul icshautecouture@gmail.com) că va fi returnat.

2. Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului,acesta suportând taxele de transport.

Se recomanda utilizarea aceleiași firme de curierat utilizat pentru recepționarea produselor.

3.Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate,asigură-te că doar unul a fost desfăcut. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă nu sunt desfăcute,se presupune că deja ți-ai dat seama dacă mărimea sau modelul nu sunt potrivite.

4.Nu acceptăm returul dacă in colet se află alte produse față de cele de care am fost înștiințati sau diferite față de ce ați bifat în formularul de retur.După verificarea coletului ,preluarea returului va fi refuzată.

Obligații ale consumatorului în caz de retur  :

-Produsele sunt predate unei persoane autorizate-curier desemnat în maximul 14 zile de la primirea comenzii și după ce ați completat formularul de retur și/sau ați anunțat returnarea produselor pe mailul icshautecouture@gmail.com

-Consumatorul suportă costurile de returnare.

-Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora,diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea caracteristicilor și funcționării produselor.

- Nu trimite produsul fara sa fie impachetat intr-o cutie sau plic.

 

 

Dacă ai trimis înapoi unul sau mai multe produse ți ai cerut banii înapoi trebuie să știți că acest proces poate dura deoarece include ridicare produsului ,evaluarea lui din punct de vedere tehnic și estetic și procesarea restituirii.Vei primi notificare(pe mail,sms,etc) în momentul în care coletul a ajuns la noi pentru ca vrem să știi cu siguranță în ce stadiu ne aflăm cu acest proces.

 

 

Produsele achiziționate la distantă se pot returna conform O.U.G. 34/2014.Clientul are dreptul sa notifice în scris pe mailul icshautecoture@gmail.com renunțarea și returul produselor nepersonalizate în 14 zile de la primirea comenzii fără penalizați și fără a invoca un motiv.

 

Nici nouă nu ne plac surprizele neplăcute. În cazului unui produs neconform,pătat,rupt,lipsă etichete veți primi un apel și veți fi informat despre acest aspect . În acest caz nu se acceptă procedura de rambusare ,iar produsul se va întoarce la dvs (costul transportului suportat de client) și nu vă veți primi banii.

 

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri :

1.Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuirea sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil ). 2.Produsul livrat greșit . În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situațiile de mai sus (nu și cazul renunțării la cumparare ) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifică pe mailul magazinului nostru icshautecouture@gmail.com în termen de 48 de ore de la primirea coletului.

Mentiune!

  Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate genera costuri de aducere la conformitate /starea lor inițială de până 100% din valoarea produsului,costuri ce vor fi suportate de client.Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original al acestora ce face imposibilă vânzarea produsului,duce automar la aplicarea unui proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate,taxe cuprinse între 0 si 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor modificate/ deteriorate și el va decide dacă păstrează produsul sau plătește suma datorată pentru deteriorare.

 

Important!

Produse excluse, fără drept de returnare

Produse excluse, fara drept de returnare

Următoarele categorii de articole nu pot fi returnate :

  1. Au fost fabricate sau personalizate conform solicitărilor dumneavoastră,dupa dimensiunile dumneavoastră și preferințele dumneavoastră legate de culoare,model,accesorii.
  2. Nu pot fi returnate din motive de igienă (lenjeria intimă).
  3. Au fost personalizate cu numele sau inițialele dumneavoastră sau bordate după un model ales de dumneavoastră.

 

Produsele personalizate sau pe comandă nu se returnează! Asigurați-vă ca vă măsurați corect sau consultați ghidul de mărimi de mai multe ori și cereți-ne ajutorul în cazul în care nu vă descurcați pentru a nu exista probleme.

Nu se acceptă returnarea articolelor care prezintă modificări ,urme de folosire și intervenții neautorizate.

Ics Haute Couture SRL poate refuza colaborarea cu clienții care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare.

Dacă întâmpini probleme sau neclarități , vă rugăm să ne contactați pe chat sau la adresa de mail icshautecouture@gmail.com .

 

Procedura de înlocuire a produsului :

Înainte de a returna produsul sau de a completa fișa de retur vă rugăm să ne anuntați și pe mail la adresa icshautecouture@gmail.com ,iar in fișa de retur bifați înlocuirea produsului și specificați ce doriți la schimb. Apoi predați produsul curierului, produsul va ajunge la noi și va fi verificat și evaluat,după aceea te vom informa.

 Întâi faci retur produsului achiziționat,după ce ajunge la noi îl vom verifica și în cazul în care avem produsul dorit pe stoc îl vom expedia către dvs,iar în cazul în care necesită sa fie realizat veți avea de așteptat încă 7 zile lucrătoare pentru a fi fabricat și apoi îl vom expedia către dvs.

De asemenea există varianta de a vă oferi un card cadou cu contravloarea produsului pe care îl puteți folosi în decurc de 6 luni de la primirea sa.

Pașii de retur, propriu-zis :

  1. Completare formular retur ce conține date precum numărul facturii,date de identificare ale clientului,data plasării comenzii,numărul contului în care se va face rambursarea banilor,motivul returnării. Sau iți poți exprima intenția și printr-un simplu mail unde să specifici toate datele de mai sus.
  2. După ce primești răspunsurile la formular, vei putea primi un document de retur pe care să-l printați și adăugați în coletul pe care îl veți expedia către noi.
  3. Împachetează coletul cu grijă în ambalajul original alături de toate etichetele,accesoriile și cadourile pe care le-ati primit cu el(dacă este cazul).
  4. Chemați curierul pentru a livra coletul către noi fără plata ramburs.Recomandăm să folosiți aceeași firmă de curierat rapid.

 

Detalii legate de rambursare pentru magazinul online Ivi Exclusiv

 

  După ce coletul a ajuns retur la noi ,iar produsele sunt verificate să fie în aceeași stare ca atunci când au plecat de la noi, nefiind purtate , pătate ,folosite și cu etichetele intacte vom putea începe procedurile pentru rambursare. Pentru a primi rambursarea completă poate dura pâna la 14 zile lucrătoare. Asigurați-vă că ați completat datele contului dvs.bancare pentru rambursare în formular sau că ați transmis informațiile complete și necesare pe mailul icshautecouture@gmail.com când ați anunțat returul sau după ce acesta a ajuns la noi. Rambursarea sumelor se va face prin transfer în cont bancar transmis de consumator în cazul plății la livrare sau folosind aceleași modalități de plată în cazul plății cu cardul (suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționarea cumpărării articolelor).

 

Ce faci dacă termenul de resitutire a banilor a fost depășit

Dacă nu ai primit banii înapoi la timp,te rugăm să ne contactezi prin chat sau email la icshautecouture@gmail.com ,dar nu înainte de a verifica dacă :

-au trecut cele 14 zile calendaristice de la primirea de către noi a coletului și acceptul că acesta este ok și se va începe procedura de returnare a banilor.

-că ați trecut datele dvs bancare corecte în format IBAN și/sau ne-ați furnizate informațiile contului necesare pentru returnarea banilor .